Saturday, May 2, 2009

Produk - Produk Kesihatan - Sistem Penapisan Air Seven Star

RM 1980

Menggunakan teknologi daripada Jepun, Sistem Penapisan Air 7-Star mampu untuk menapis sehingga 99.99% toksin termasuk menapis klorin, virus, sisa-sisa, logam berat dan lain-lain bahan pencemar yang merbahaya. Sistem Penapisan Air 7-Star juga boleh membantu meningkatkan kandungan oksigen dalam air, membantu mengecilkan molekul air, menyediakan khasiat diperlukan tubuh badan, meningkatkan tenaga dalam sel badan dan memperbaiki pengedaran darah dalam badan. Selain itu, sistem penapis air ini juga boleh meningkatkan kualiti air menjadikannya lebih sihat dan bersih sepertimana diperlukan tubuh badan yang rendah dengan kandungan alkali dan tinggi oksigen. Keseluruhannya, ia dapat membantu meningkatkan kesihatan anda dan keluarga anda!

7 penapis yang direka khas

Sistem Penapisan Air 7-Star mempunyai 7 penapis yang direka khas untuk membantu membersihkan air dan memperbaiki kualiti air. Dengan sistem penapisnya yang berteknologi tinggi, Sistem Penapisan Air 7-Star boleh membantu meningkatkan kandungan tenaga air, membantu molekul air menjadi lebih kecil dan menyediakan air semulajadi yang sihat untuk diminum dalam keadaan sebaik mungkin.

1 comment:

  1. salam,
    Terima kasih di atas info yang anda berikan. sekiranya ada yang berminat dengan produk atau ingin menambah pendapatan boleh terus contact atau call pada makluman yang telah disertakan diatas atau pada profile saya.

    ReplyDelete